Subject: RE: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,57 uue Sindi - Lodja silla ehitusloa ja KMH algatamata jätmise otsuse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Apr 2025 09:32:39 +0300

Tere

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Võrguhalduse spetsialist

OÜ Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Monday, April 7, 2025 9:44 AM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,57 uue Sindi - Lodja silla 
ehitusloa ja KMH algatamata jätmise otsuse eelnõu kooskõlastamiseks 
esitamine

● Kristiine

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 7. aprill 2025 09:42
To: ELASA üldaadress <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
aktsiaselts PÄRNU VESI <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Telia Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,57 uue Sindi - Lodja silla ehitusloa 
ja KMH algatamata jätmise otsuse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,57 uue Sindi - Lodja silla ehitusloa 
ja KMH algatamata jätmise otsuse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Registreerimise kuupäev: 07.04.2025

Registreerimise number: 8-1/24-004/5570-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.